söndag 27 januari 2008

"Vår" fest

Gårdagens fest var nog mer Johannas än min, får jag nog erkänna. Jag hade inte promotat den så bra och endast två gäster var mina... och den ena var en hund! Jag hade tänkt bjuda massa folk men det blev inte så. På grund av den mänskliga faktorn kan man säga. Här kommer iaf lite bilder från gårdagen.


Fin bild på vårt vardagsrum...och några människor :)



Min taktik för att göra rökringar med vattenpipan ser inte ut som jag trodde! får nog sluta med det där...



Benita var med, såklart! Läkarstudenter...



Lägg märke till Johannas handrörelse... sjukt snygg timing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kha-lotte. mänsklig faktor. tänker jag betyder att man omedvetet råkar missa att bjuda in sina polare. den där planen med att inte bjuda någon (förutom annis o anna) för att istället få alla inflyttningspresenterna till det egna boendet i april istället... beskriver väl snarare mänsklig slughet.
nu ska jag leka med MIN dansbandsalmancka.

Anonym sa...

annis... mmm, just det :)