torsdag 10 januari 2008

Mina favoriter

Jag är nog en av de få som alltid har "mina favoriter" uppe i vänsterspalten på internet. Orkar helt enkelt inte komma ihåg alla sidor jag måste gå in på och varför skriva in adressen när man bara kan klicka på länken till vänster? Mina favoriter består av diverse klädförsäljningssajter, bloggar, viktiga recpet på maträtter och en hel del onödiga sidor som skånetrafiken, sj och till och med google. Listan är med andra ord väldigt lång, så lång så jag inte ser alla favoriter utan att scrolla ner.

Och nu, mina kära bloggläsare, ska jag dela med mig av mina bästa favoriter. Det är dom länkar som gjort att jag aldrig behövt lära mig hur man bemästrar dc++ eller vad en sån där torrent är;

epguides.com är en sida som listar alla amerikanska seriers sändningsdatum så att mna kan hålla reda på när nya avsnitt sänds vilket leder mig till nästa favorit.

www.alluc.org är en sida som länkar till andra sidor där man kan se både filmer och tv-serier online. Ibland tar det ett tag innan den här sidan uppdateras, t ex sändes Desperate Housewives 410 i USA i söndags men inte förrän idag fanns det en länk på alluc. Om man som jag inte orkar vänta på halvsega alluc så kommer här nästa tips.

www.tudou.com - en kinesisk (tror jag) sajt som visat många tv-serier online. Ibland får man gissa lite och prova sig fram, eftersom det mesta står på kinesiska, men jag hittar alltid senaste Greys Anatonmy, Private Practice och Desperate Housewives där. Det finns en mängd andra liknande sidor, som jag inte tänker lista här, för nu ska jag nämligen se Desperate Housewives på min favoritsida från Kina... Sweet!!!

Inga kommentarer: